
PGE Mecenasem Muzeum Narodowego w Gdańsku
PGE Polska Grupa Energetyczna została mecenasem Muzeum Narodowego w Gdańsku. Jest to już piąte muzeum narodowe, które dołączyło do PGE Kulturalnej Grupy Energetycznej.
PGE Polska Grupa Energetyczna została mecenasem Muzeum Narodowego w Gdańsku. Jest to już piąte muzeum narodowe, które dołączyło do PGE Kulturalnej Grupy Energetycznej.
Już po raz trzeci ruszył projekt „PLAŻA PGE – POZNAJ MOC BAŁTYCKIEGO WIATRU”. Do 15 sierpnia na trzech bałtyckich plażach mieszkańcy oraz turyści mogą korzystać ze specjalnie przygotowanych stref edukacyjnych, w których prezentowane są ciekawostki o odnawialnych źródłach energii i morskich farmach wiatrowych.
W Elektrociepłowni Gdyńskiej, w ramach procesu dekarbonizacji, realizowana jest budowa Kotłowni Rezerwowo-Szczytowej nr 2. Prezentujemy status budowy.
60 procent ludności naszego kraju mieszka w miastach. Indeks Zdrowych Miast pokazuje, jakie są warunki życia w tych miastach i co warto w nich poprawić. W pierwszej dziesiątce znalazły się miasta trójmiejskiej aglomeracji – Gdańsk, Gdynia i Sopot.
Jeśli w budynku przyłączonym do miejskiej sieci ciepłowniczej woda użytkowa podgrzewana jest w nieefektywnych urządzeniach lub piecykach gazowych, to warto to zmienić i korzystać tylko z ciepła sieciowego.
Do września 2024 roku wszystkie piece i kotły grzewcze poniżej 3 klasy jakości muszą zostać wymienione. Będzie można uzyskać dofinansowanie na wymianę źródła ogrzewania, a także na ciepłą wodę użytkową.
W ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej „Liczy się ciepło” PTEZ przybliża tematy związane z funkcjonowaniem polskiego rynku ciepła. Tematem trzeciego podcastu jest transformacja rynku ciepła.
W ostatni weekend maja na Skwerze Arki Gdynia przy Bulwarze Nadmorskim odbędzie się już po raz czwarty Pomorski Piknik Energetyczny. Organizatorzy zapewniają wiele atrakcji, a także sporą dawkę energetycznej wiedzy.
Rozmowa z panią Hanną Górecką-Banasik, kierownikiem Samodzielnego Referatu Energetyki w Urzędzie Miejskim w Gdyni.
W ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej „Liczy się ciepło” PTEZ edukuje na temat cen ciepła. W serii podcastów przybliża tematy związane z polskim rynkiem ciepła. W drugim odcinku mowa o tym, w jaki sposób konstruowane są ceny ciepła.