18 grudnia 2024
PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała w grudniu z kampanią wizerunkową pod hasłem „PGE. Ciepło i energia na co dzień”. Jej celem jest pokazanie wielokierunkowej działalności Grupy PGE, która obejmuje nie tylko produkcję i dostawy energii elektrycznej, ale również ciepła systemowego oraz zasilanie sieci dystrybucyjnych polskich kolei.
– Nasza najnowsza kampania to opowieść o codziennych staraniach specjalistów, którzy z zaangażowaniem zapewniają ciepło, energię elektryczną i poczucie bezpieczeństwa milionom Polaków. Kampania „PGE. Ciepło i energia na co dzień” jest wizytówką marki PGE, przedstawiającą wielosegmentową działalność Grupy Kapitałowej i zwiększającą tym samym świadomość klientów. Będąc w trakcie głębokiej transformacji, stawiamy na zieloną energię, inwestujemy w nowoczesne niskoemisyjne technologie, w tym w energetykę kolejową. Tworzymy firmę na miarę XXI wieku, która w sposób odpowiedzialny i zrównoważony dba o bezpieczeństwo cieplne i energetyczne Polaków – mówi Justyna Moritz, dyrektor departamentu marketingu i reklamy w PGE.
W ramach kampanii powstał wizerunkowy spot reklamowy, a także nawiązujący do niego projekt graficzny. W materiale wykorzystano m.in. autentyczne ujęcia zrealizowane w aktywach Grupy Kapitałowej PGE. Główną bohaterką kampanii jest inżynierka pracująca w PGE, która objaśnia zakres działalności Grupy:
Wszystkie te aspekty świadczą o tym, jak ważną rolę Grupa PGE odgrywa w zapewnieniu stabilności, bezpieczeństwa i rozwoju energetyki w kraju.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cieplo-i-energia-na-co-dzien-w-nowej-kampanii-wizerunkowej-pge